tirsdag den 14. april 2009

The first blog is the shortest

Jeg har fået lyst til at blogge. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men jeg tror primært, det skyldes at jeg har ladet mig inspirere af min Roskilde-buddy Marte, hvis blog jeg nyder at læse, selvom det tager timer (for mig). For den er på norsk. Og ikke bare den slags norsk, hvor man skal skifte det danske "må" ud med "får" eller noget i den dur - Martes blog er ekstremt norsk. Men det er Marte også, så jeg går ud fra at det giver god mening.

Desuden anser jeg det som værende ganske terapeutisk (og væsentligt billigere end en rigtig terapeut) at sætte ord på mine tanker. Noget, som kan være vanskeligt at få ud mellem de sædvanlige skældsord og mishagsytringer, der sædvanligvis dominerer mit sprogbrug.
Derfor vil jeg forsøge at få afreageret lidt med denne blog.

Hvordan det vil udvikle sig er svært at spå om, for jeg aner det ikke. Men jeg ved, at der vil blive skrevet lidt om alt fra mine teorier om konspirerende dyr, fodbold og mine bestræbelser på at forstå, hvordan nogen kan synes at morgen-TV er seværdigt til mine podcasts samt forskellige aversioner (og perversioner?).

Så må vi se om nogen gider læse det.

1 kommentar:

  1. Ååååh, så hyggelig!! :)
    Din blog er fantastisk <3
    Men du må jo heller følge med på denne:
    http://martesessmusic.blogspot.com
    :)

    SvarSlet